Od kilku lat wspieram piękną Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies. Jest to jedna z inicjatyw, którą popieram i będę wspierać zawsze! Na początku października miałam wielką przyjemność uczestniczyć w jubileuszowym wydarzeniu tej Kampanii. To już 25 lat! Przepiękna uroczystość odbyła się w Restauracji Endorfina Foksal W trakcie wieczoru zaprezentowano osiągnięcia Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi na świecie oraz podsumowano sukcesy Kampanii w Polsce. Zostały zaprezentowane wyniki badań, które firma Estée Lauder Companies oddział w Polsce wspiera poprzez sprzedaż limitowanych produktów z różową wstążką (20% ceny produktów przekazywane jest na badania medyczne nad rakiem piersi), przedstawieni partnerzy Kampanii w 2017 roku, oraz odbyła się premiera płyty „in PINK7”, po której nastąpił koncert Moniki Borzym, artystki, której utwór znalazł się na płycie.
25 lat temu nie było różowej wstążki. Dzięki Evelyn H. Lauder, która stworzyła Kampanię w 1992 roku, różowa wstążka stała się międzynarodowym symbolem walki z rakiem piersi a październik jest międzynarodowym miesiącem zdrowych piersi. Od tego dnia rozdanych zostało ponad 150 milionów wstążek na całym świecie a w Polsce co roku rozdawanych jest ponad 100 tysięcy symbolicznych, materiałowych różowych wstążek.
W ramach Kampanii w Polsce szerzymy świadomość o raku piersi i konieczności profilaktyki oraz zbieramy fundusze na badania. Przez ostatnie 8 lat zebrano prawie 900 tysięcy złotych, które przekazane zostały na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. W tym roku marzeniem jest w sumie uzbierać ponad 1 milion złotych!
W 2017 roku w Polsce Kampania ma kilka wymiarów:
– edukacyjno-muzyczny – wspólnie z Magic Records wydaliśmy siódmą kompilację muzyczną „in PINK7”, która nie tylko dostarcza fantastycznej muzyki, dobranej przez dziennikarza muzycznego Macieja Ulewicza, ale też zbiera fundusze na badania
– finansowy – od 1 października 2017 do 31 marca 2018 nasze marki oferują limitowane edycje z różową wstążką:
Estée Lauder, Clinique, Origins, La Mer, Smashbox, Bumble and bumble i Bobbi Brown – 20% ich ceny firma przeznacza na wsparcie badań w Szczecinie. W tym roku dołączyło też wielu wspaniałych partnerów, z których część działa edukacyjnie, a część zbiera również fundusze na badania w Ośrodku w Szczecinie.
Kochani, zachęcam do zakupów produktów z różową wstążką – RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ! RAZEM MOŻEMY WSZYSTKO !