Niedawno miałam okazję uczestniczyć w uroczystym otwarciu pięknego Butiku Chanel w Galerii Mokotów w Warszawie. Wyjątkowy wystrój tego miejsca, poświęconego zapachom oraz produktom do makijażu i pielęgnacji, na nowo interpretuje kody i estetykę CHANEL. Butik ten wprowadza CHANEL Beauty w nowy wymiar, budując unikalną więź między Domem Mody a jego klientami, by dzielić się tym wszystkim, co decyduje o wyjątkowości marki CHANEL.
Lakierowane czarne konsole, kontrastujące z białymi ścianami, określają śmiały, lecz zarazem elegancki charakter tej przestrzeni. Przy wejściu ekspozycyjny stół o prostych, geometrycznych kształtach umożliwia nowy sposób prezentowania historii CHANEL i zachęca klientów do odkrywania nowości, jak również pełnej gamy zapachów, produktów do pielęgnacji skóry oraz makijażu.
W barwach kolekcji tworzonych przez Lucię Picę – CHANEL Global Creative Designer Makijażu i Koloru, objawiać się będzie magia. Każda kolekcja Kreatorki to autentyczna emocjonalna i ludyczna podróż pośród formuł. Konsultantki CHANEL są do dyspozycji klientów, by przekładać wizję Piękna CHANEL na makijaże codzienne i na specjalne okazje, a także diagnozować indywidualne potrzeby pielęgnacyjne skóry. Wyjątkowa obsługa pomoże doświadczyć i wskazać każdemu klientowi program mający na celu osiągnięcie nowego poziomu samopoznania i pewności siebie. CHANEL zachęca swoich klientów do zainicjowania satysfakcjonującej relacji z jednym z ekspertów butiku poprzez zarezerwowanie osobistego spotkania.
Butik oferuje szeroką gamę zapachów – od legendarnego N°5 po najnowsze dzieła kreatora Marki – Oliviera Polge’a: GABRIELLE CHANEL i LES EAUX DE CHANEL. Znajdziemy tu również Les EXCLUSIFS de CHANEL – kolekcję szesnastu zapachów w identycznych flakonach. Każda z kompozycji opowiada inną historię. Ekspert w dziedzinie zapachów będzie zawsze służyć pomocą w znalezieniu odpowiedniego, osobistego zapachu.
Wzdłuż lakierowanych konsol, na półkach w subtelny sposób prezentuje się inne oblicze Domu Mody: okulary przeciwsłoneczne – niezbędny dodatek. W przestrzeni poświęconej okularom pokazana będzie pełna kolekcja okularów przeciwsłonecznych CHANEL, eksponująca klasyczne kody Domu Mody: perły, tweed i plecione łańcuszki. W tej wyjątkowej przestrzeni kosmetyki i moda łączą się, by umożliwić klientom wybór okularów w najnowszych wzorach, które podkreślą rysy ich twarzy i look makijażowy.