Coach, amerykańska marka, producent akcesoriów skórzanych, została założona w roku 1941 w sercu Manhattanu. Mała,  rodzinna firma w ciągu kilkunastu lat stała się  marką globalną, zakorzenioną w Nowym Jorku, lecz znaną na całym świecie z wysokiej jakości,  doskonałego rzemiosła kaletniczego i oryginalnego wzornictwa.  U podstaw powstania marki leżała fascynacja jej założyciela – Milesa Cahna, tym co stanowi kwintesencję amerykańskiej tradycji – baseballem, a szczególnie rękawicą baseballową  – miękką, doskonale dopasowującą się do dłoni, z czasem pokrytą patyną przeszłości, nieco wytartą, lecz dzięki temu przypominającą swemu właścicielowi o historii. Ten właśnie etos jest nieustannym źródłem inspiracji dla marki do dziś, przejawiającym się na każdym etapie procesu kreacji.

W roku 2013 pod kreatywnym przywództwem nowego dyrektora – Stuarta Veversa, marka Coach powróciła do swych korzeni w kwestii interpretacji nowoczesnego luksusu. Styl to wartość najwyższa, to on decyduje o autentyczności, kreatywności i odrębności. Stuart Vevers wprowadził do stylu marki dozę nowoczesności, dystansu, poczucia humoru, jednocześnie pozostając wiernym jej rdzennym wartościom.  Coach reprezentuje słynny amerykański styl – “American style” posiadając w swym portfolio nie tylko akcesoria skórzane, lecz także kolekcje odzieżowe „ready-to-wear”, obuwie oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn. Brakowało tylko jednego elementu: zapachu ikony. Stuart Vevers uczestniczył w każdym etapie procesu kreacji zapachu Coach Eau de Parfum, gwarantując  tym samym wierność kompozycji zasadom stanowiącym o istocie marki.

COACH NEW YORK

COACH NEW YORK
COACH NEW YORK

Coach Eau de Parfum jest wynikiem inspiracji podstawowymi, rdzennymi wartościami i symbolami marki. Stanowi olfaktoryczną interpretację nowoczesnego luksusu zakorzenionego w modnej, miejskiej atmosferze Nowego Jorku. Podobnie jak skórzane akcesoria marki, zapach ten jest ostateczny, ponadczasowy, niepowtarzalny.  Stworzony przez kreatorki – Anne Flipo i Juliette Karagueuzoglou, należy do rodziny kwiatowo-orientalno-owocowej i stanowi efekt inspiracji spontaniczną energią i miejskim szykiem New York City.  Zapach pełen kontrastów. Coach Eau de Parfum w nucie głowy urzeka jasnym, musującym akordem malin, różanym sercem, a następnie otula zamszowym piżmem w nucie bazy. To esencja kobiety marki Coach.  Kobiecy, zmysłowy, ciężki flakon o owalnym kształcie, tak  charakterystycznym dla marki Coach. Inspiracją do powstania złotego korka był zamek obrotowy, symbol marki Coach, stosowany w najsłynniejszych jej torebkach. Rozpoznawalna na całym świecie skórzana zawieszka w kolorze czarnym z metalowymi elementami decyduje o elegancji i wysokiej jakości wykończenia, podczas gdy logo marki – koń zaprzężony do trójkołowej bryczki – nieodłączny symbol rzemieślniczej doskonałości marki Coach, jest subtelnie wygrawerowany na szklanym flakonie.

 

 

COACH EAU DE TOILETTE to najnowszy zapach marki COACH, który  powstał w wyniku inspiracji spontaniczną energią i stylem niezwykłego miasta, które nigdy nie śpi –  Nowego Jorku. To zapach pełen kontrastów. Wita nas nutą świeżej gruszki, która powoli ustępuje miejsca ponadczasowej i eleganckiej róży Alba, by zachwycić na końcu zmysłowym akordem drzewa cedrowego.

Nuta głowy: Gruszka, olejek z mandarynki, różowy grejpfrut, liczi, Nuta serca: biała róża Alba, olejek z bułgarskiej róży, ekstrakt z mahonii, ekstrakt jaśminu Sambac , Nuta bazy: białe drzewo cedrowe, piżmo, drzewo sandałowe, mech dębowy

 Kobiecy, zmysłowy, ciężki flakon o owalnym kształcie, tak  charakterystycznym dla marki Coach. Inspiracją do powstania srebrnego korka był zamek obrotowy, symbol marki Coach, stosowany w najsłynniejszych jej torebkach. Rozpoznawalna na całym świecie skórzana zawieszka w kolorze różowym z metalowymi elementami decyduje o elegancji i wysokiej jakości wykończenia.

COACH EAU DE TOILETTE
Autor